Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Показники діяльності Тлумацького районного суду
Івано-Франківської області за 2013 рік
№ п/п
|
|
1 півріччя |
2 півріччя |
||||||||
Кримінальні справи (КПК 1960р.) |
Кримінальні справи (КПК 2012р.) |
Цивільні справи |
Адміністративні справи |
Справи про адмін.правопорушення |
Кримінальні справи (КПК 1960р.) |
Кримінальні справи (КПК 2012р.) |
Цивільні справи |
Адміністративні справи |
Справи про адмін.правопорушення |
||
1 |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік |
17 |
2 |
68 |
8 |
15 |
3 |
9 |
53 |
4 |
34 |
2 |
0 |
0 |
0 |
0 |
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
||
2 |
Кількість справ і матеріалів, що надійшли |
13 |
142 |
264 |
32 |
377 |
|
|
|
|
|
3 |
Кількість розглянутих справ і матеріалів |
27 |
135 |
279 |
36 |
296 |
|
|
|
|
|
4 |
Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік |
3 |
9 |
53 |
4 |
34 |
|
|
|
|
|
1 |
0 |
0 |
1 |
0 |
|
|
|
|
|
||
5 |
Кількість скасованих судових рішень |
2 |
0 |
4 |
0 |
0 |
|
|
|
|
|
6 |
Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду в т.ч. визнаних обґрунтованими |
0 |
|
||||||||
0 |
|
||||||||||
7 |
Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках)
*за відсутності інших даних можливо використовувати дані всеукраїнського опитування громадян-відвідувачів суду проведеного за ініціативою Ради суддів України 15.08.2012 року по конкретному суду. |
У рамках проекту «Відкритий суд» у травні 2013 року проведено пілотне дослідження якості роботи місцевих загальних судів Івано-Франківської області. Одним з етапів такого дослідження стало опитування громадян-відвідувачів суду згідно з модулем «Задоволеність роботою суду його клієнтами». Оцінювання проводилося за 5 б. шкалою із системи оцінювання. В опитуванні взяли участь 21 респондент, які оцінили якість роботи суду у 3,81 б. Загальний показник доступності суду склав 3,44 б., загальний показник зручності та комфортності перебування в суді – 3,49 б. Повноту та зрозумілість наявної в суді інформації оцінено у 3,66 б. Дотримання термінів судового розгляду –оцінено відвідувачами у 4,06 б. Сприйняття роботи працівників апарату суду у 3,87 б., суддів у 4,35 б. 80% відвідувачів суду зазначають, що вчасно отримали текст рішення по справі. 28,57% відповідей відвідувачів суду свідчать про те, що враження респондентів від візиту до суду «відповідають очікуваним». 14,29% громадян, які були в суді раніше, зазначають, що якість роботи суду загалом значно покращилась. Щодо альтернативних шляхів сповіщення про виклик до суду – 33,33% респондентів бажають отримати «дзвінок на мобільний телефон».
|