flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Показники діяльності Тлумацького районного суду Івано-Франківської області за 2013 рік.

03 серпня 2013, 14:47

Показники діяльності Тлумацького районного суду

Івано-Франківської області за 2013 рік

 

п/п

 

 

1 півріччя

2 півріччя

Кримінальні справи (КПК 1960р.)

Кримінальні справи (КПК 2012р.)

Цивільні справи

Адміністративні справи

Справи про адмін.правопорушення

Кримінальні справи (КПК 1960р.)

Кримінальні справи (КПК 2012р.)

Цивільні справи

Адміністративні справи

Справи про адмін.правопорушення

1

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті з попереднього періоду

в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад 1 рік

 17

2

68

8

15

3

9

53

4

34

 2

0

0

0

0

 1

0

0

1

0

2

Кількість справ і матеріалів, що надійшли

 13

142

  264

32

377

 

 

 

 

 

3

Кількість розглянутих справ і матеріалів

 27

135

  279

36

296

 

 

 

 

 

4

Залишок справ і матеріалів, які не розглянуті на наступний період

в т.ч. залишок справ і матеріалів не розглянутих понад  1 рік

 3

9

53

4

34

 

 

 

 

 

 1

0

0

1

0

 

 

 

 

 

5

Кількість скасованих судових рішень

 2

0

4

0

0

 

 

 

 

 

6

Кількість звернень до суду щодо неналежної організації роботи суду

в т.ч. визнаних обґрунтованими

0

 

0

 

7

Результати останнього опитування громадян-відвідувачів суду з питань, що стосуються діяльності суду з вказівкою дати цього опитування (позитивний показник у відсотках)

 

*за відсутності інших даних можливо використовувати дані всеукраїнського опитування громадян-відвідувачів суду проведеного за ініціативою Ради суддів України 15.08.2012 року по конкретному суду.

У рамках проекту «Відкритий суд» у травні 2013 року проведено пілотне дослідження якості роботи місцевих загальних судів Івано-Франківської області. Одним з етапів такого дослідження стало опитування громадян-відвідувачів суду згідно з модулем «Задоволеність роботою суду його клієнтами».

Оцінювання проводилося за 5 б. шкалою із системи оцінювання.

В опитуванні взяли участь 21 респондент, які оцінили якість роботи суду у 3,81 б.

Загальний показник доступності суду склав 3,44 б., загальний показник зручності та комфортності перебування в суді – 3,49 б. Повноту та зрозумілість наявної в суді інформації оцінено у 3,66 б. Дотримання термінів судового  розгляду –оцінено відвідувачами у 4,06 б. Сприйняття роботи працівників апарату суду у 3,87 б., суддів у 4,35 б.

80% відвідувачів суду зазначають, що вчасно отримали текст рішення по справі.

28,57% відповідей відвідувачів суду свідчать про те, що враження респондентів від візиту до суду «відповідають очікуваним».

14,29% громадян, які були в суді раніше, зазначають, що якість роботи суду загалом значно покращилась.

Щодо альтернативних шляхів сповіщення про виклик до суду – 33,33% респондентів бажають отримати «дзвінок на мобільний телефон».