Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Скарги на податківців можуть розглядатися у присутності ЗМІ
Відсьогодні розгляд скарг платників податків може здійснюватись за процедурою відкритого розгляду в присутності ЗМІ, Ради бізнес-омбудсмена, Мінфіну і регуляторної служби. Така процедура можлива за письмовим клопотанням скаржника.
Про це ідеться в опублікованому сьогодні наказі Міністерства фінансів України від 28.09.2016 року №849 «Про затвердження Змін до Порядку оформлення і подання скарг платниками податків та їх розгляду контролюючими органами», передає видання «Закон і Бізнес».
Відповідно до затверджених змін, розгляд матеріалів скарг у відкритому засіданні відбувається виключно на підставі письмового клопотання платника податків про відкритий розгляд матеріалів скарги, що додається, яке повинно містити:
- перелік осіб з числа передбачених у пункті 5 цього розділу, залучення яких необхідне для розгляду матеріалів скарги у відкритому засіданні;
- надання згоди на розголошення контролюючим органом (посадовими особами) відомостей про такого платника, що становлять конфіденційну інформацію, комерційну чи банківську таємницю та стали відомі під час виконання посадовими особами службових обов'язків;
- надання згоди контролюючому органу на присутність залучених осіб під час відкритого засідання.
Не допускається відкритий розгляд скарги, якщо в матеріалах справи наявні відомості, що становлять державну таємницю. Також скаржник має право здійснювати технічну фіксацію засідання з розгляду матеріалів скарги за допомогою фото-, кінозйомки, відео-, звукозапису.
Клопотання розглядається контролюючим протягом 10 робочих днів з моменту його отримання. Про результати розгляду клопотання контролюючий орган повідомляє особу, яка його заявила, не пізніше п’яти робочих днів до дати розгляду матеріалів скарги.
Зразок клопотання можна завантажити за посиланням.
За матеріалами газети Закон і Бізнес