Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Порядок отримання Витягу з Державного реєстру актів цивільного стану про смерть не обмежує громадян візитом до відділв ДРАЦС, оскільки його можна замовити як онлайн, так і офлайн. Витяг про державну реєстрацію смерті - це документ, що підтверджує проведення державної реєстрації смерті (далі - витяг з Реєстру).
Витяг з Реєстру може знадобитися у таких випадках як:
- оформлення спадщини,
- отримання пенсій або інших соціальних виплат,
- внесення змін до документів,
- для вирішення інших юридичних питань, наприклад, для оформлення візи, для отримання страховки, для розірвання шлюбу тощо
Порядок отримання Витягу з Державного реєстру актів цивільного стану про смерть не обмежує громадян візитом до відділв ДРАЦС, оскільки його можна замовити як он лайн, так і оф лайн.
Офлайн видача документа здійснюється фахівцями відділів державної реєстрації актів цивільного стану та складається у формі витягів з Державного реєстру актів цивільного стану громадян.
У відділі державної реєстрації актів цивільного стану можна отримати даний витяг з Реєстру, в якому за умови наявності в актовому записі причини смерті та на вимогу особи, яка отримує витяг з Реєстру буде вказано причину смерті.
Кому видається витяг з Реєстру?
Витяг з Реєстру про державну реєстрацію смерті видається:
- другому з подружжя,
- батькам,
- дітям,
- братам та сестрам
- онукам,
- дідові, бабі та іншим родичам померлої особи
за умови пред'явлення ними паспорта або паспортного документа і документів, що підтверджують родинні чи сімейні стосунки, тощо.
Для отримання витягу з Реєстру необхідно звернутися до будь-якого відділу державної реєстрації актів цивільного стану незалежно від місця проживання заявника та місця державної реєстрації акту цивільного стану.
За посиланням:https://sud.ua/uk/news/ukraine/304265-kakoy-poryadok-polucheniya-vypiski-o-gosudarstvennoy-registratsii-smerti-razyasneni