flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Підсумки анкетування у 2024 році

10 вересня 2024, 11:38

     Вдосконалення судової системи належить до пріоритетних знань в становленні демократії в українському суспільстві. Лише покращуючи розуміння реальної ситуації в судах, стану відносин судової системи та суспільства, можна досягти суттєвого покращення ефективності судочинства, зміцнення довіри до суду в українському суспільстві. Власне цим і пояснюється необхідність використання у адмініструванні судової діяльності методів оцінювання якості роботи суду. З 01 червня 2024 року до 25 червня 2024 року у Тлумацькому районному суді Івано-Франківської області проведено анонімне  анкетне опитування суддів та працівників апарату суду, яке було передбачене Комунікаційним планом суду на 2024 рік.           

      Опитування  проводилося  з  метою  отримання  інформації,  для  прийняття управлінських рішень та розробки планів дій, спрямованих на вдосконалення роботи суду, що допоможе усунути проблеми та недоліки як в організації роботи суду, так і в стосунках з відвідувачами суду.                                                       

     З 05 серпня до 30 серпня 2024 року в Тлумацькому районному суді Івано-Франківської області проводила анонімне опитування  громадян – відвідувачів суду щодо якості та ефективності роботи суду за допомогою анонімного анкетування.                                         

    Задля підвищення рівня громадської довіри до суду, з метою поліпшення якості роботи суду та підвищення рівня довіри громадян до системи правосуддя, дане опитування було добровільним і покликане вивчити думку громадян  щодо організації роботи Тлумацького районного суду Івано-Франківської області.                                                                           

    Всі бажаючі громадяни  змогли прийняти участь в опитуванні шляхом заповнення анкет, які знаходилися в приміщенні суду біля  «Єдиного вікна». Результати опитування розміщені на вебсайті суду.               

     Отже, можна зробити висновок, що інформативна робота щодо діяльності суду ведеться на відмінному рівні. Запровадження та підтримання серед працівників суду традиції ввічливого та привітного спілкування з учасниками справ та іншими відвідувачами, а також щирого бажання допомогти кожному, хто звертається з тих чи інших питань, в межах компетенції суду, – всі ці кроки впроваджуються в суді з метою створення суду для людей, для захисту їх прав, свобод та інтересів.

     Сумлінність у роботі, дотримання високої культури спілкування та етикету, належний зовнішній вигляд є важливими складовими поведінки осіб, уповноважених на виконання функцій держави під час виконання службових обов’язків, з урахуванням яких громадськість оцінює чесність, неупередженість та ефективність діяльності державної служби загалом і кожного державного службовця, зокрема.

    Підсумовуючи викладене, можна дійти висновку, що організація роботи суду відвідувачами суду оцінена на високому рівні. Отримані показники є стимулом для подальшого удосконалення діяльності суду, оскільки необхідно завжди прагнути здобувати кращих результатів у роботі, а не залишатися на досягнутому рівні.