Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Додаток № 2
до наказу Тлумацького районного суду
Івано-Франківської області
від 05 травня 2018 року № 33-18
УМОВИ
проведення конкурсу на зайняття посади державної служби категорії «В»
старшого секретаря Тлумацького районного суду Івано-Франківської області
(на час відпустки для догляду за дитиною
основного працівника)
(одна посада)
Загальні умови |
||
Посадові обов’язки |
1) професійно і невідкладно виконує доручену роботу відповідно до завдань апарату суду і канцелярії, зокрема; 2) здійснює безпосереднє керівництво діяльністю канцелярією суду, організовує роботу канцелярії суду, несе персональну відповідальність за виконання поставлених перед канцелярією суду завдань; 3) здійснює прийом громадян з питань подачі кореспонденції; 4) приймає судові справи та кореспонденцію; проводить перевірку відповідності документів у позовних заявах та судових справах їхньому опису; 5) розпечатує конверти (пакети), перевіряє наявність укладеного і в разі його відсутності або зіпсування повідомляє керівника апарату суду; 6) здійснює реєстрацію вхідної кореспонденції суду; передає вхідну кореспонденцію працівникам суду в залежності від її характеру і змісту; 7) здійснює облік за порядком сплати, повернення та зарахування судового збору до Державного бюджету України; 8) забезпечує ведення діловодства суду, обліку судових справ, матеріалів, звернень та інших документів; 9) забезпечує своєчасне надходження до суддів позовних заяв, справ, іншої кореспонденції; 10) контролює підготовку та передачу до архіву суду судових справ, провадження у яких закінчено, а також іншу документацію канцелярії суду; 11) забезпечує складання всіх форм статистичної звітності суду і подає їх територіальному управлінню Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області та відповідному територіальному управлінню статистики; 12) розглядає за дорученням голови суду чи керівника апарату суду запити, а також звернення, що належать до компетенції апарату суду, здійснює підготовку проектів відповідей на них, вивчає та узагальнює питання, що порушуються у цих зверненнях, вносить пропозиції щодо їх вирішення; 13) перевіряє та візує документи, підготовлені секретарями суду; 14) готує проекти запитів на отримання в установленому порядку від посадових осіб, органів державної влади та місцевого самоврядування даних і довідкових матеріалів, які необхідні для виконання своїх посадових обов’язків; 15) забезпечує належний рівень службової дисципліни працівників канцелярії суду; 16) аналізує стан, якість і результати роботи канцелярії суду, вживає заходів для підвищення ефективності її діяльності; 17) організовує роботу з підвищення кваліфікації працівників канцелярії суду; 18) розглядає та узагальнює пропозиції, внесені працівниками канцелярії суду, доповідає їх керівнику апарату суду; 19) доповідає керівнику апарату суду про результати виконаної роботи, про виконання службових доручень, вносить на його розгляд пропозиції з питань, що стосуються роботи канцелярії суду, у тому числі щодо вдосконалення роботи канцелярії суду; 20) організовує виконання і забезпечує контроль за своєчасним і якісним виконанням працівниками канцелярії суду наказів і доручень керівника апарату суду; 21) забезпечує в межах своєї компетенції збереження відповідно до чинного законодавства інформації з обмеженим доступом, дотримання працівниками канцелярії суду законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією; 22) веде номенклатуру справ суду стосовно свого функціонального напряму, надає пропозиції щодо її складання; 23) здійснює інші обов'язки, визначені Положенням про апарат суду та Положенням про канцелярію суду щодо організації роботи канцелярії суду по забезпеченню діяльності суду, а також виконує інші доручення керівника апарату суду |
|
Умови оплати праці |
1) посадовий оклад – 3500,00 грн.; 2) надбавка до посадового окладу за ранг державного службовця відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №15 від 18.01.2017 року «Питання оплати праці працівників державних органів»; 3) інші надбавки та доплати, передбачені ст.ст. 50, 52 Закону України «Про державну службу»; 4) премія (у разі встановлення) |
|
Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду |
строковий трудовий договір (на час відпустки основного працівника для догляду за дитиною до досягнення нею трьохрічного віку) |
|
Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання
|
1) копія паспорта громадянина України; 2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі; 3) письмова заява, в якій особа повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України "Про очищення влади", та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки; 4) копія (копії) документа (документів) про освіту; 5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою; 6) заповнена особова картка встановленого зразка; 7) декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік (2017)
Примітка: Декларація особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, надається у вигляді роздрукованого примірника заповненої декларації на офіційному веб-сайті НАЗК
Документи подаються до 17 год. 15 хв. 21 травня 2018 року в Тлумацький районний суд Івано-Франківської області, за адресою: м. Тлумач, вул. Винниченка, 14 А |
|
Місце, час та дата проведення конкурсу |
кабінет 36 Тлумацького районного суду Івано-Франківської області, вул. Винниченка, 14 А, м. Тлумач, Івано-Франківська область 25 травня 2018 року о 10 год. 00 хв. |
|
Прізвище, ім’я та по-батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу |
Консультант суду Байдюк Володимир Ігорович тел. (03479) 2-40-83 inbox@tl.if.court.gov.ua
|
|
Кваліфікаційні вимоги |
||
1 |
Освіта |
вища освіта не нижче молодшого бакалавра або бакалавра за спеціальністю «Право», «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» |
2 |
Досвід роботи |
не потребує |
3 |
Володіння державною мовою |
вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності |
||
Вимога |
Компоненти вимоги |
|
1 |
Якісне виконання поставлених завдань |
- вміння працювати з інформацією; - здатність працювати в декількох проектах одночасно; - орієнтація на досягнення кінцевих результатів; - вміння вирішувати комплексні завдання; - вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати |
2 |
Командна робота та взаємодія |
- вміння працювати в команді; - вміння ефективної координації з іншими. |
3 |
Сприйняття змін |
- виконання плану змін та покращень; - здатність приймати зміни та змінюватись |
4 |
Технічні вміння |
-вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення; - вміння використовувати офісну техніку |
5 |
Особистісні компетенції |
- відповідальність; - системність і самостійність в роботі; - пунктуальність; - уважність до деталей; - наполегливість; - креативність та ініціативність;- тактовність; - оперативність; - комунікативність; - вміння працювати в стресових ситуаціях |
Професійні знання |
||
1 |
Знання законодавства |
1) Конституція України; 2) Закон України «Про державну службу»; 3) Закон України «Про запобігання корупції» |
2 |
Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовці відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ) |
1) Закон України «Про судоустрій і статус суддів»; 2) Інструкції з діловодства у місцевих загальних судах, апеляційних судах областей, апеляційних судах міст Києва та Севастополя, Апеляційному суді Автономної Республіки Крим та Вищому спеціалізованому суді України з розгляду цивільних і кримінальних справ, затвердженої наказом Державної судової адміністрації України; 3) Положення про автоматизовану систему документального суду
|