Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Тлумацький районний суд Івано-Франківської області оголошує конкурс на заміщення вакантної посади – секретаря судових засідань на період тимчасової непрацездатності основного працівника (по пологах та родах).
Державна служба насамперед передбачає служіння державі, тобто виконання за її дорученням визначеної діяльності щодо реалізації завдань і функцій держави в державних органах і установах, яке ґрунтується на принципах гуманізму і соціальної справедливості, демократизму і законності в інтересах народу України.
Право проходження державної служби надається громадянам України незалежно від походження, соціального і майнового стану, расової й національної приналежності, статі, політичних поглядів, релігійних переконань і місця проживання. Для її проходження вони мають одержати відповідну освіту й професійну підготовку та пройти у встановленому порядку конкурсний відбір або за іншою процедурою, передбаченою чинними законодавчими й нормативними актами.
Відповідно до статті 33 Закону України «Про державну службу» заробітна плата державних службовців складається з посадових окладів, премій, доплати за ранги, надбавки за вислугу років на державній службі та інших надбавок.
Посадові оклади державних службовців установлюються залежно від складності та рівня відповідальності виконуваних службових обов'язків.
На державних службовців покладаються передбачені чинним законодавством обов`язки й права, а також обов`язки, визначені у Типових посадових інструкціях працівників апарату суду, затверджених наказом ДСА України від 20.07.2005 № 86, на основі яких затверджується індивідуальна посадова інструкція для кожного працівника.
Відповідно до посадової інструкції, секретар суду має такі обов’язки читати обов’язки;
Основні вимоги до кандидатів на посаду секретаря судових засідань:
- повна вища освіта за спеціальністю «Правознавство» або «Правоохоронна діяльність» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче молодшого спеціаліста;
- без вимог до стажу.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії такі документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається, що заявник ознайомлений із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на державну службу та проходження державної служби;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;
- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України «Про засади запобігання і протидії корупції»;
- копію документу, який посвідчує особу;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).
Прийом документів та їхній попередній розгляд на відповідність встановленим кваліфікаційним вимогам проводиться протягом 30 календарних днів з дня оголошення про проведення конкурсу (оголошення надруковано у газеті «Злагода» від 22.08.2015 № 34 (1479).