flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Колективний договір Тлумацького районного суду Івано-Франківської області на 2021-2024 роки

ПОГОДЖЕНО

Зборами трудового колективу

Тлумацького районного суду

Івано-Франківської області

від 19 лютого 2021 року  № 1

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом голови

Тлумацького районного суду

Івано-Франківської області

від  24 лютого 2021 року  №02-04/12/2021

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОЛЕКТИВНИЙ ДОГОВІР

Тлумацького районного суду

Івано-Франківської області

на 2021-2024 роки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2021 рік

Розділ І. Загальні положення

 

  1. Договір укладений між керівником державної служби та трудовим колективом Тлумацького районного суду Івано-Франківської області з метою регулювання соціально-трудових відносин, посилення соціального захисту працівників суду, і включає зобов’язання сторін, що його уклали, щодо створення умов для підвищення ефективності роботи, реалізації на цій основі професійних, трудових і соціально-економічних прав та інтересів працівників.
  2. Положення і норми договору розроблено на основі Кодексу законів про працю України, Законів України «Про колективні договори і угоди», «Про державну службу», «Про судоустрій і статус суддів», інших законодавчих актів.
  3. Договір укладено між керівником державної служби Тлумацького районного суду Івано-Франківської області (далі – роботодавець), в особі в.о. керівника апарату Тлумацького районного суду Івано-Франківської області Риндич Оксани Михайлівни, з однієї сторони, та трудовим колективом Тлумацького районного суду Івано-Франківської області в особі представника працівників апарату цього ж суду, що вільно обраний на загальних зборах трудового колективу Тлумацького районного суду Івано-Франківської області, які відбулися 19 лютого 2021 року (далі – представник колективу), в особі консультанта Тлумацького районного суду Івано-Франківської області Круховської Світлани Михайлівни, з другої сторони.
  4. Сторони визнають повноваження одна одної і зобов’язуються дотримуватися принципів соціального партнерства: паритетності представництва, рівноправності сторін, взаємної відповідальності, конструктивності та аргументованості при проведенні переговорів (консультацій) щодо укладення договору, внесення змін і доповнень до нього, вирішення всіх питань, що є предметом договору.
  5. Договір укладений на 2021-2024 роки і діє до укладення нового договору. Договір набуває чинності з дня його підписання та підлягає повідомній реєстрації в управлінні соціального захисту населення Тлумацької районної державної адміністрації Івано-Франківської області.
  6. У разі ліквідації установи договір діє протягом усього строку проведення ліквідації. Всі зобов’язання відносно оплати праці, гарантійних, компенсаційних виплат та інших соціальних норм забезпечує роботодавець у відповідності з діючим законодавством та цим договором.
  7. Сторони вступають у переговори щодо укладення колективного договору не пізніше ніж за три місяці до закінчення календарного року або до закінчення строку дії договору, на який він укладався.
  8. Положення цього договору поширюються на всіх працівників суду і є обов’язковими як для роботодавця, так і для працівників суду.
  9. Сторони визнають договір нормативним актом, його норми і положення діють безпосередньо і є обов’язковими для виконання роботодавцем, працівниками суду та представником колективу.
  10. Зміни і доповнення до договору вносяться у разі потреби тільки за взаємною згодою сторін та в обов’язковому порядку при зміні чинного законодавства з питань, що є предметом колективного договору.
  11. Зацікавлена сторона письмово повідомляє іншу сторону про початок проведення переговорів (консультацій) та надсилає свої пропозиції, які мають бути спільно розглянуті у 10-денний термін з дня їх отримання іншою стороною.
  12. Якщо внесення змін чи доповнень до договору зумовлене зміною законодавства, галузевої угоди і вони поліпшують норми та положення договору, що діяли раніше, рішення про запровадження цих змін чи доповнень приймається спільно роботодавцем та представником колективу.  В усіх інших випадках рішення про внесення змін чи доповнень до договору після проведення попередніх консультацій і переговорів та досягнення взаємної згоди схвалюється зборами трудового колективу.
  13. Жодна зі сторін протягом дії договору не може в односторонньому порядку приймати рішення про зміну діючих положень, зобов’язань за договором або призупинити їх виконання.
  14. Для врегулювання розбіжностей і спірних питань під час ведення переговорів по укладанню колективного договору чи внесенню до нього змін та доповнень сторони використовують примирні процедури, передбачені ст. 11 Закону України «Про колективні договори і угоди».

 

 

Розділ ІІ. Організація праці, виробничо-економічна діяльність

 

  1. Зобов’язання роботодавця:

1.1. забезпечити працівників суду матеріально-технічними ресурсами, необхідними для виконання трудових завдань (за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів);

1.2. створити умови для належної виконавської дисципліни, поліпшувати програмне забезпечення, що використовується в комп’ютерній техніці при виконанні завдань (за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів);

1.3. проводити періодичні навчання працівників суду для підвищення рівня правових та економічних знань (ті, які потребують фінансових витрат – за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів);

1.4 при проведенні реорганізації, скороченні чисельності чи штату працівників не пізніше як за 30 днів/два місяці письмово попередити працівників суду про наступне звільнення та водночас пропонувати іншу роботу за спеціальністю, а у випадку неможливості цього або при відмові працівника суду від запропонованої йому роботи, останній звільняється та працевлаштовується самостійно;

 

  1. Представник колективу зобов’язується:

2.1. проводити роботу з виховання у працівників суду дбайливого ставлення до майна установи;

2.2. організовувати збір та узагальнення пропозицій працівників суду з питань поліпшення виконання завдань, своєчасно доводити їх до відома роботодавця, добиватися їх реалізації та інформувати працівників суду про вжиті заходи.

 

  1. Сторони зобов’язуються:

3.1. оперативно вживати заходів для усунення передумов виникнення колективних трудових спорів (конфліктів), а в разі їх виникнення прагнути до врегулювання спору шляхом примирних процедур у порядку, визначеному законодавством;

3.2. дотримуватися режиму використання інформації з обмеженим доступом, яка стала їм відома при виконанні їх службових обов’язків;

3.3. працівники суду несуть персональну відповідальність за виконання службових обов’язків покладених на них законодавством України, відповідними посадовими інструкціями та/або наказами керівництва.

 

 

 

 

 

Розділ ІІІ. Рижим роботи, тривалість робочого часу та відпочинку

 

  1. Питання трудових відносин працівників регулюються Кодексом законів про працю України, законами України «Про державну службу», «Про судоустрій і статус суддів» та іншими нормативно-правовими актами України.
  2. Тривалість робочого часу працівників суду визначається відповідно до законодавства про працю України з урахуванням особливостей законів України  «Про державну службу», «Про судоустрій і статус суддів», Правил внутрішнього трудового розпорядку, Правил внутрішнього службового розпорядку тощо.
  3. Для працівників суду встановлюється п’ятиденний робочий тиждень з тривалістю роботи по днях: понеділок, вівторок, середа, четвер – по 8 годин 15 хвилин, п’ятниця – 7 годин, вихідні дні: субота, неділя.
  4. Розпорядок дня суду:

початок роботи – з 08 годин 00 хвилин протягом робочих днів тижня;

перерва на обід – з 12 годин 00 хвилин до 13 годин 00 хвилин протягом робочих днів тижня;

кінець роботи – у понеділок, вівторок, середу, четвер – о 17 годин 15 хвилин, у п’ятницю – о 16 годин 00 хвилин.

  1. Тривалість перерви для відпочинку і харчування складає 1 годину. Перерва не включається в робочий час і працівник суду може використовувати її на свій розсуд. На цей час він може відлучатися з місця роботи.
  2. Напередодні святкових та неробочих днів тривалість робочого дня скорочується на одну годину.
  3. Для одержання в повному обсязі заробітної плати кожен працівник суду зобов’язаний відпрацювати не менше щоденної (крім п’ятниці) норми робочого часу. Нормальна тривалість робочого часу працівника суду не може перевищувати 40 годин на тиждень.
  4. Для працівників патронатної служби (помічників суддів) може встановлюватися ненормований робочий день.
  5. У випадках, передбачених чинним законодавством, окремим державним службовцям може встановлюватися на їх прохання неповний робочий час з оплатою пропорційно відпрацьованому часу.
  6. За угодою між роботодавцем та працівником суду може застосовуватись гнучкий режим робочого часу, встановлений відповідним наказом.
  7. Тривалість робочого часу державних службовців суду може бути змінена відповідно до чинного законодавства про працю України та особливостей, передбачених Законом України «Про державну службу».
  8. В суді ведеться облік робочого часу, який відображається у відповідному табелі обліку робочого часу.
  9. Крім того, облік робочого часу щодо суддів відображається у комп’ютерній програмі «Д-3».
  10. Для забезпечення контролю своєчасного виходу, прибуття на роботу відомості обліку робочого часу ведуться відповідальною особою апарату суду, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом.
  11. Відсутність працівника апарату суду на робочому місці більше 3 годин підряд протягом робочого дня без поважної причини є підставою для притягнення державного службовця до дисциплінарної відповідальності, передбаченої Законом України «Про державну службу».
  12. Роботодавцю забороняється в робочий час відволікати державного службовця від його безпосередньої роботи для виконання ним громадських доручень, скликання зборів, засідань та нарад з громадських питань тощо та виконання іншої, не передбаченої службовими обов’язками, роботи.

 

                                                                      

Розділ IV. Відпустки

 

  1. Працівник суду має право:

1.1. на відпустки зі збереженням на цей період місця роботи (посади) і заробітної плати відповідно до чинного законодавства України.

1.2. Порядок надання щорічних оплачуваних та додаткових відпусток суддям визначений Законами України «Про судоустрій і статус суддів», «Про відпустки» Кодексом законів про працю України, а державним службовцям – Законами України  «Про державну службу», «Про відпустки», Кодексом законів про працю України.

1.3. Тривалість та порядок надання щорічних оплачуваних та додаткових відпусток працівникам патронатної служби визначений Законом України «Про відпустки» Положенням про помічника судді, затвердженого рішенням Ради суддів України від 18.05.2018 року  № 21 із змінами.

1.4. Надання відпусток суддям оформлюється наказом голови суду, працівникам апарату суду – наказом керівника апарату суду.

1.5. Забороняється ненадання щорічних відпусток повної тривалості протягом двох років підряд.

1.6. За виконання невідкладної і непередбаченої роботи за письмовим розпорядженням голови суду для суддів, керівника апарату суду – для працівників апарату суду, за роботу у вихідні, святкові та неробочі дні надається компенсація відповідно до чинного законодавства.

1.7. Працівники суду можуть також бути відкликані із щорічної або додаткової відпустки у встановленому законодавством порядку, при цьому невикористана частина відпустки надається працівнику у будь-який інший час відповідного року чи приєднується до відпуски у наступному році. Жінкам, що працюють і мають двох або більше дітей віком до 15 років, або дитину-інваліда, або які усиновили дитину, одиноким матерям, батькам, які виховують дитину без матерів (у тому числі й у разі тривалого перебування матері в лікувальному закладі), а також особам, які взяли дитину під опіку, надається 10 календарних днів додаткової відпустки без урахування святкових і неробочих днів.

1.8. За сімейними обставинами та з інших поважних причин працівникам суду, згідно з їх заявами, надається відпустка без збереження заробітної плати тривалістю не більше 15 календарних днів на рік; матері або особам, що їх замінюють у разі, якщо дитина потребує домашнього догляду, якщо дитині встановлено категорію (дитина-інвалід підгрупи «А») до досягнення такою дитиною 18-річного віку – тривалістю, визначеною у медичному висновку.

1.9. Працівникам суду надаються оплачувані щорічні та додаткові відпустки відповідно до чинного законодавства, затвердженого графіка відпусток або за згодою сторін.

1.10. Черговість надання відпусток визначається графіками, які затверджуються роботодавцем на кожен календарний рік. Графіки складаються з урахуванням необхідності забезпечення нормальної діяльності суду та особистих інтересів працівників суду і можливості їх відпочинку. Графіки доводяться до відома всіх працівників суду.

 

  1. Відпустки суддів

2.1. Відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» суддям надається щорічна оплачувана відпустка тривалістю 30 робочих днів з виплатою, крім суддівської винагороди, допомоги на оздоровлення в розмірі посадового окладу. 

2.2. Суддям, які мають стаж роботи більше 10 років, надається додаткова оплачувана відпустка тривалістю 15 календарних днів.

2.3. Додаткова відпустка надається суддям одночасно із щорічною основною оплачуваною відпусткою або окремо від неї, відповідно до затвердженого графіка відпусток.

2.4. Додаткову відпустку, на прохання суддів може бути поділено на частини будь-якої тривалості.

2.5. Невикористана додаткова відпустка чи її частина надається суддям у будь-який час відповідного року чи приєднується до відпустки у наступному році.

2.6. Додаткова відпустка переноситься на інший період або продовжується у разі:

1) тимчасової непрацездатності судді, засвідченої в установленому порядку;

2) відкликання із додаткової відпустки для виконання невідкладних завдань;

3) настання строку відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами;

4) збігу додаткової відпустки з відпусткою у зв’язку з навчанням.

2.7. У разі перенесення додаткової відпустки строк її надання погоджується суддями з головою суду. Якщо причини, що зумовили перенесення додаткової відпустки на інший період, настали під час її використання, невикористана частина додаткової відпустки надається після закінчення дії таких причин або переноситься на інший період.

2.8. Забороняється ненадання додаткових відпусток повної тривалості протягом двох років підряд.

2.9. За бажанням судді додаткова відпустка або її частина може бути замінена грошовою компенсацією.

2.10. Додаткова відпустка не надається суддям за час перебування у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

 

 

  1. Відпустка державних службовців

3.1.  Відповідно до Закону України «Про державну службу» державним службовцям надається щорічна основна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, з виплатою грошової допомоги у розмірі середньомісячної заробітної плати.

3.2. Керівнику апарату суду та його заступнику надається щорічна основна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, з виплатою грошової допомоги у розмірі середньомісячної заробітної плати.

3.3. Щорічні відпустки керівнику апарату суду та його заступнику надаються за заявою на ім’я голови суду.

3.4. Державним службовцям, які мають стаж державної служби понад п’ять років, надається додаткова відпустка тривалістю один календарний день. Починаючи з шостого року стажу державної служби ця відпустка збільшується на один календарний день за кожний наступний рік. Тривалість додаткової відпустки не може перевищувати 15 календарних днів.

3.5. Додаткова відпустка, яка надається державним службовцям, належить до щорічних відпусток.

3.6. У перший рік державної служби в державному органі державному службовцю, який має стаж такої служби понад п’ять років, додаткова відпустка надається після закінчення шести місяців безперервної служби в цьому органі, якщо інше не передбачено законодавством.

3.7. Додаткова відпустка надається державним службовцям одночасно із щорічною основною оплачуваною відпусткою або окремо від неї за згодою між державним службовцем і роботодавцем відповідно до затвердженого графіка відпусток.

3.8. Додаткову відпустку, крім соціальної, на прохання державного службовця може бути поділено на частини будь-якої тривалості.

3.9. Невикористана додаткова відпустка чи її частина надається державному службовцю у будь-який час відповідного року чи приєднується до відпустки у наступному році.

3.10. Додаткова відпустка переноситься на інший період або продовжується у разі:

1) тимчасової непрацездатності державного службовця, засвідченої в установленому порядку;

2) відкликання із додаткової відпустки для виконання невідкладних завдань;

3) виконання державним службовцем державних або громадських обов’язків, якщо згідно із законодавством службовець підлягає звільненню на час виконання ним таких обов’язків від основної роботи із збереженням заробітної плати;

4) настання строку відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами;

5) збігу додаткової відпустки з відпусткою у зв’язку з навчанням.

3.11. У разі перенесення додаткової відпустки строк її надання погоджується державним службовцем з роботодавцем. Якщо причини, що зумовили перенесення додаткової відпустки на інший період, настали під час її використання, невикористана частина додаткової відпустки надається після закінчення дії таких причин або переноситься за згодою між державним службовцем і його безпосереднім керівником на інший період.

3.12. Забороняється ненадання додаткових відпусток повної тривалості протягом двох років підряд.

3.13. За бажанням державного службовця у разі його звільнення (крім звільнення за порушення трудової дисципліни) йому може бути надано невикористану відпустку в році звільнення з подальшим звільненням. Датою звільнення в цьому разі є останній день відпустки.

3.14. При звільненні державного службовця йому виплачується грошова компенсація за всі невикористані ним дні додаткової відпустки.

3.15. За бажанням державного службовця додаткова відпустка або її частина може бути замінена грошовою компенсацією.

3.16. Додаткова відпустка не надається державному службовцю за час перебування у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

3.17. Також додаткова відпустка не надається державному службовцю за час перебування у відпустках без збереження заробітної плати (у разі, коли дитина потребує домашнього догляду (тривалістю, визначеною у медичному висновку, але не більше ніж до досягнення дитиною шестирічного віку); у разі, коли дитина хвора на цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), не більш як до досягнення дитиною шістнадцятирічного віку; у разі, коли дитині встановлено категорію «дитина-інвалід підгрупи А» (до досягнення дитиною вісімнадцятирічного віку).

3.18. Додаткова відпустка не надається державному службовцю за час навчання у навчальному закладі, установі, організації незалежно від форми власності, що має право надавати освітні послуги, зокрема за кордоном, для підвищення рівня професійної компетентності з відривом від виробництва.

 

  1. Відпустка працівників патронатної служби

4.1. Працівникам патронатної служби надається щорічна основна відпустка тривалістю 24 календарних днів, яка оплачується відповідно до чинного законодавства.

4.2. Працівникам патронатної служби надається щорічна додаткова відпустка за особливий характер праці, тривалістю 4 календарних днів пов’язаний з роботою на персональному комп’ютері або щорічна додаткова відпустка за особливий характер праці, що пов’язаний з ненормованим робочим днем, тривалістю 7 календарних днів, залежно від часу зайнятості працівника патронатної служби в цих умовах, за однією підставою, обраною працівником патронатної служби (помічником судді) самостійно. Щорічна додаткова відпустка надається працівникам патронатної служби (помічникам судді) понад щорічну основну відпустку. У розрахунок часу, що дає право працівнику на таку відпустку, зараховуються дні, коли він фактично був зайнятий на роботах з особливим характером праці не менше половини тривалості робочого дня, встановленого для працівників цих посад. Облік часу, відпрацьованого в зазначених умовах, здійснюється власником або уповноваженим ним органом. Власник або уповноважений ним орган самостійно приймає рішення щодо способу проведення такого обліку.

4.3. Додаткова відпустка, яка надається працівникам патронатної служби, належить до щорічних відпусток.

4.4. Додаткова відпустка надається працівникам патронатної служби одночасно із щорічною основною оплачуваною відпусткою або окремо від неї за згодою між працівником патронатної служби і роботодавцем відповідно до затвердженого графіка відпусток.

4.5. Додаткову відпустку, крім соціальної, на прохання працівника патронатної служби може бути поділено на частини будь-якої тривалості.

4.6. Невикористана додаткова відпустка чи її частина надається працівнику патронатної служби у будь-який час відповідного року чи приєднується до відпустки у наступному році.

4.7. Додаткова відпустка переноситься на інший період або продовжується у разі:

1) тимчасової непрацездатності працівника патронатної служби, засвідченої в установленому порядку;

2) відкликання із додаткової відпустки для виконання невідкладних завдань;

3) настання строку відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами;

4) збігу додаткової відпустки з відпусткою у зв’язку з навчанням.

4.8. У разі перенесення додаткової відпустки строк її надання погоджується працівником патронатної служби з роботодавцем. Якщо причини, що зумовили перенесення додаткової відпустки на інший період, настали під час її використання, невикористана частина додаткової відпустки надається після закінчення дії таких причин або переноситься за згодою між працівником патронатної служби і його безпосереднім керівником на інший період.

4.9. Забороняється ненадання додаткових відпусток повної тривалості протягом двох років підряд.

4.10. За бажанням працівника патронатної служби у разі його звільнення (крім звільнення за порушення трудової дисципліни) йому може бути надано невикористану відпустку в році звільнення з подальшим звільненням. Датою звільнення в цьому разі є останній день відпустки.

4.11. При звільненні працівника патронатної служби йому виплачується грошова компенсація за всі невикористані ним дні додаткової відпустки.

4.12. За бажанням працівника патронатної служби додаткова відпустка або її частина може бути замінена грошовою компенсацією.

4.13. Додаткова відпустка не надається працівнику патронатної служби за час перебування у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

4.14. Також додаткова відпустка не надається працівнику патронатної служби за час перебування у відпустках без збереження заробітної плати (у разі, коли дитина потребує домашнього догляду (тривалістю, визначеною у медичному висновку, але не більше ніж до досягнення дитиною шестирічного віку); у разі, коли дитина хвора на цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), не більш як до досягнення дитиною шістнадцятирічного віку; у разі, коли дитині встановлено категорію «дитина-інвалід підгрупи А» (до досягнення дитиною вісімнадцятирічного віку).

4.15. Додаткова відпустка не надається працівнику патронатної служби за час навчання у навчальному закладі, установі, організації незалежно від форми власності, що має право надавати освітні послуги, зокрема за кордоном, для підвищення рівня професійної компетентності з відривом від виробництва.

 

  1. Відпустка обслуговуючого персоналу

5.1. Відповідно до Закону України «Про відпустки» та Кодексу законів про працю України робітникам надається щорічна відпустка тривалістю 24 календарних днів.

5.2.  Роботодавець в межах установлених фондів оплати праці  приймає рішення про надання матеріальної допомоги прибиральнику службових приміщень в розмірі середньомісячного заробітку.

5.3. Додаткова відпустка, яка надається прибиральнику службових приміщень, належить до щорічних відпусток.

5.4. Додаткова відпустка надається прибиральнику службових приміщень одночасно із щорічною основною оплачуваною відпусткою або окремо від неї за згодою між прибиральником службових приміщень і роботодавцем відповідно до затвердженого графіка відпусток.

5.5. Додаткову відпустку, крім соціальної, на прохання прибиральника службових приміщень може бути поділено на частини будь-якої тривалості.

5.6. Невикористана додаткова відпустка чи її частина надається прибиральнику службових приміщень у будь-який час відповідного року чи приєднується до відпустки у наступному році.

5.7. Додаткова відпустка переноситься на інший період або продовжується у разі:

1) тимчасової непрацездатності прибиральнику службових приміщень, засвідченої в установленому порядку;

2) відкликання із додаткової відпустки для виконання невідкладних завдань;

3) настання строку відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами;

4) збігу додаткової відпустки з відпусткою у зв’язку з навчанням.

5.8. У разі перенесення додаткової відпустки строк її надання погоджується прибиральником службових приміщень з роботодавцем. Якщо причини, що зумовили перенесення додаткової відпустки на інший період, настали під час її використання, невикористана частина додаткової відпустки надається після закінчення дії таких причин або переноситься за згодою між прибиральником службових приміщень і керівником апарату суду на інший період.

5.9. Забороняється ненадання додаткових відпусток повної тривалості протягом двох років підряд.

5.10. За бажанням прибиральника службових приміщень у разі його звільнення (крім звільнення за порушення трудової дисципліни) йому може бути надано невикористану відпустку в році звільнення з подальшим звільненням. Датою звільнення в цьому разі є останній день відпустки.

5.11. При звільненні прибиральнику службових приміщень йому виплачується грошова компенсація за всі невикористані ним дні додаткової відпустки.

5.12. За бажанням прибиральника службових приміщень додаткова відпустка або її частина може бути замінена грошовою компенсацією.

5.13. Додаткова відпустка не надається прибиральнику службових приміщень за час перебування у відпустці для догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.

5.14. Також додаткова відпустка не надається прибиральнику службових приміщень за час перебування у відпустках без збереження заробітної плати (у разі, коли дитина потребує домашнього догляду (тривалістю, визначеною у медичному висновку, але не більше ніж до досягнення дитиною шестирічного віку); у разі, коли дитина хвора на цукровий діабет I типу (інсулінозалежний), не більш як до досягнення дитиною шістнадцятирічного віку; у разі, коли дитині встановлено категорію «дитина-інвалід підгрупи А» (до досягнення дитиною вісімнадцятирічного віку).

5.15. Додаткова відпустка не надається прибиральнику службових приміщень за час навчання у навчальному закладі, установі, організації незалежно від форми власності, що має право надавати освітні послуги, зокрема за кордоном, для підвищення рівня професійної компетентності з відривом від виробництва.

 

 

Розділ V. Забезпечення зайнятості

 

  1. Будь-яким трудовим розпорядчим документом, виданим керівництвом, не може погіршуватись становище працівника суду порівняно з законодавством України про працю.
  2. Роботодавець зобов’язаний розробити і затвердити у формі посадової інструкції для кожного працівника апарату суду його функціональні обов’язки, ознайомити працівника апарату суду з ними під розпис та вимагати належного виконання працівником його службових обов’язків.
  3. Кожний працівник суду зобов’язаний добросовісно і якісно виконувати свої обов’язки, працювати чесно і сумлінно, дотримуватися дисципліни праці, судді – Кодексу суддівської етики, Закону України «Про судоустрій і статус суддів», працівники апарату суду – Правил поведінки працівника суду, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про судоустрій і статус суддів», помічники суддів – Правил поведінки працівника суду, Закону України «Про державну службу», Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Положення про помічника судді суду загальної юрисдикції, своєчасно і точно виконувати розпорядження керівництва суду та уповноважених ним осіб, дотримуватися трудової дисципліни, вимог нормативних актів з охорони праці, пожежної безпеки, дбайливо ставитися до майна суду та підтримувати належний санітарний стан.
  4. Усі працівники суду зобов’язуються дотримуватися режиму використання інформації з обмеженим доступом, яка стала їм відома при виконанні їх службових обов’язків.

 

5.2. Призначення на посаду судді та звільнення з цієї посади чи припинення повноважень судді

5.2.1. На посаду судді може бути призначений громадянин України, не молодший тридцяти та не старший шістдесяти п’яти років, який має вищу юридичну освіту і стаж професійної діяльності у сфері права щонайменше п’ять років, є компетентним, доброчесним та володіє державною мовою.

5.2.2. Суддя не може належати до політичних партій, профспілок, брати участь у будь-якій політичній діяльності, мати представницький мандат, обіймати будь-які інші оплачувані посади, виконувати іншу оплачувану роботу, крім наукової, викладацької чи творчої.

5.2.3. Права та обов’язки судді, пов’язані зі здійсненням правосуддя, визначаються Конституцією України, статтями 55, 56 Закону України «Про судоустрій і статус суддів», Кодексом професійної етики судді та іншими законами.

5.2.4. Призначення на посаду судді здійснюється за конкурсом, крім випадків, визначених законом.

5.2.5. Вища рада правосуддя ухвалює рішення щодо внесення подання про призначення на посаду судді вперше на підставі розгляду рекомендації Вищої кваліфікаційної комісії суддів України, до якої обов’язково додається особова справа (досьє) кандидата на посаду судді. За результатами попереднього розгляду доповідач складає висновок щодо можливості призначення судді на посаду та виносить такий висновок на розгляд Вищої ради правосуддя.

5.2.6. Кандидатура на посаду судді розглядається після доповіді члена Вищої ради правосуддя, який визначений доповідачем у цій справі.

5.2.7. Кандидат на посаду судді, стосовно якого розглядається питання щодо внесення подання про призначення судді на посаду, запрошується на засідання Вищої ради правосуддя у порядку, визначеному Законом України «Про Вищу раду правосуддя». Неявка кандидата на посаду судді на засідання незалежно від причин не перешкоджає розгляду питання за його відсутності.

5.2.8. Засідання Вищої ради правосуддя у пленарному складі, на якому розглядається питання щодо внесення подання про призначення судді на посаду, є повноважним, якщо в ньому бере участь не менше чотирнадцяти членів Вищої ради правосуддя.

5.2.9. Рішення щодо внесення Президентові України подання про призначення судді на посаду вважається ухваленим, якщо за нього проголосувало не менше чотирнадцяти членів Вищої ради правосуддя.

5.2.10. Якщо за рішення щодо внесення Президентові України подання про призначення судді на посаду проголосувало менше чотирнадцяти членів Вищої ради правосуддя, вважається, що Вищою радою правосуддя ухвалено рішення про відмову у внесенні Президентові України подання про призначення судді на посаду.

5.2.11. Вища рада правосуддя може ухвалити рішення про відмову у внесенні Президентові України подання про призначення судді на посаду відповідно до пункту 1 частини дев’ятнадцятої статті 79 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» тільки на підставі обґрунтованих відомостей, які були отримані Вищою радою правосуддя в передбаченому законом порядку, якщо:

1) такі відомості не були предметом розгляду Вищої кваліфікаційної комісії суддів України;

2) Вища кваліфікаційна комісія суддів України не дала належної оцінки таким відомостям в межах процедури кваліфікаційного оцінювання щодо відповідного кандидата.

5.2.12. Рішення Вищої ради правосуддя про відмову у внесенні Президентові України подання про призначення судді на посаду може бути оскаржене та скасоване виключно з підстав, визначених Законом України «Про судоустрій і статус суддів».

5.2.13. Порядок зарахування суддів до штату суду та виключення їх зі штату здійснюється відповідно до Конституції України, Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та чинного трудового законодавства на підставі наказу, що видається головою суду або особою, яка виконує його обов’язки, згідно з актом про обрання, переведення на посаду судді чи звільнення з посади судді.

5.2.14. Підставами для звільнення судді є:

1) неспроможність виконувати повноваження за станом здоров’я;

2) порушення суддею вимог щодо несумісності;

3) вчинення істотного дисциплінарного проступку, грубе чи систематичне нехтування обов’язками, що є несумісним зі статусом судді або виявило його невідповідність займаній посаді;

4) подання заяви про відставку або про звільнення з посади за власним бажанням;

5) незгода на переведення до іншого суду у разі ліквідації чи реорганізації суду, в якому суддя обіймає посаду;

6) порушення обов’язку підтвердити законність джерела походження майна.

Повноваження судді припиняються у разі:

1) досягнення суддею шістдесяти п’яти років;

2) припинення громадянства України або набуття суддею громадянства іншої держави;

3) набрання законної сили рішенням суду про визнання судді безвісно відсутнім або оголошення померлим, визнання недієздатним або обмежено дієздатним;

4) смерті судді;

5) набрання законної сили обвинувальним вироком щодо судді за вчинення ним злочину.

5.2.15. Голова суду, або особа, яка виконує його обов’язки, повідомляє Вищу раду правосуддя, Вищу кваліфікаційну комісію суддів України та Державну судову адміністрацію України, а також через вебпортал судової влади про вакантні посади суддів у суді у триденний строк з дня їх утворення.

5.2.16. Про наявність підстави для припинення повноважень судді голова суду, або особа, яка виконує його обов’язки, видає наказ та повідомляє Вищу кваліфікаційну комісію суддів України. До повідомлення додаються документи, які свідчать про наявність підстави для припинення повноважень судді.

 

 

 

 

 

5.3. Призначення на посаду, добір на державну службу на період дії карантину та звільнення з посади державних службовців

5.3.1. Прийняття на державну службу здійснюється за конкурсним відбором відповідно до Закону України «Про державну службу» та Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України.

5.3.2. Рішення про оголошення конкурсу приймає роботодавець.

5.3.3. Конкурс на зайняття посад державної служби проводить конкурсна комісія, у складі голови і членів комісії, не менше п’яти осіб.

5.3.4. Конкурс проводиться:

1) на зайняття вакантної посади державної служби;

2) на посаду на період заміщення тимчасово відсутнього державного службовця, за яким зберігається посада державної служби;

3) на посади державної служби, у разі досягнення державним службовцем 65-річного віку.

5.3.5. У разі наявності декількох посад державної служби категорій «Б» і «В» у суді з однаковими посадовими обов’язками та вимогами до професійних компетентностей, визначеними в умовах проведення конкурсу, може проводитись один конкурс.

5.3.6. Оголошення разом з інформацією про проведення конкурсу оприлюднюється на Єдиному порталі вакансій державної служби та на вебсайті суду.

5.3.7. В оприлюдненому оголошенні про проведення конкурсу зазначаються:

1) найменування і місцезнаходження державного органу;

2) назва посади;

3) посадові обов’язки;

4) умови оплати праці;

5) вимоги до професійної компетентності кандидата на посаду;

6) інформація щодо строковості чи безстроковості призначення на посаду;

7) істотні умови контракту про проходження державної служби (у разі укладення);

8) вичерпний перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання;

9) дата і місце проведення конкурсу;

10) прізвище, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу.

5.3.8. Строк подання інформації для участі в конкурсі не може становити менше 7 та більше 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу. Результати конкурсу оприлюднюються не пізніше 45 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення такого конкурсу.

5.3.9. Рішенням конкурсної комісії суду визначаються кандидатури на зайняття посад державної служби, які набрали найбільшу загальну кількість балів за результатами складання загального рейтингу кандидатів (не більше п’яти осіб на одну посаду), для вибору роботодавцем переможця конкурсу.

5.3.10.  Рішення конкурсної комісії оформляється протоколом, який підписується присутніми на засіданні членами комісії, не пізніше ніж протягом трьох календарних днів після його проведення і зберігається в суді протягом трьох років.

5.3.11. Інформація про відсутність визначених конкурсною комісією кандидатур для розгляду роботодавцю  з метою визначення переможця конкурсу, а також інформація про переможця конкурсу або про відсутність переможця конкурсу оприлюднюється на Єдиному порталі вакансій державної служби, а також на вебсайті суду.

5.3.12. Роботодавець за результатами конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби має право на повторне визначення переможця конкурсу серед запропонованих конкурсною комісією кандидатів та його призначення на таку посаду, якщо вона стане вакантною протягом одного року з дня оприлюднення результатів конкурсу на Єдиному порталі вакансій державної служби, а також у разі, якщо переможець конкурсу відмовився від зайняття посади або йому відмовлено у призначенні на посаду за результатами спеціальної перевірки.

5.3.13. Повторний конкурс проводиться, у порядку, визначеному для проведення конкурсу, у разі:

1) встановлення факту порушення умов та/або порядку проведення конкурсу, яке могло істотно вплинути на його результати;

2) якщо за результатами конкурсу не визначено кандидата на зайняття посади державної служби;

3) виявлення обмежень щодо вступу на державну службу переможця конкурсу та відсутності іншого за результатами конкурсу кандидата на зайняття посади державної служби;

4) відмови переможця від зайняття посади державної служби або відсутності кандидатур, визначених конкурсною комісією для розгляду роботодавцю з метою визначення переможця конкурсу.

5.3.14. У випадку встановлення факту порушення умов та/або порядку проведення конкурсу, яке могло істотно вплинути на його результати, роботодавець протягом 10 календарних днів з дня виявлення ним такого порушення або набрання законної сили відповідним рішенням суду приймає рішення про проведення повторного конкурсу.

5.3.15. З метою безперебійного функціонування суду одночасно з прийняттям рішення про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби до призначення особи на таку посаду роботодавець може прийняти рішення про тимчасове покладення виконання обов’язків за вакантною посадою на одного із працівників суду.

5.3.16. Строк тимчасового виконання обов’язків за вакантною посадою державної служби не може перевищувати три місяці. 

5.3.17. Особа, призначена на посаду державної служби вперше, публічно складає Присягу державного службовця у присутності державних службовців, особи, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом, підписує текст цієї Присяги і зазначає дату її складення. Про складення Присяги державного службовця робиться запис у трудовій книжці державного службовця, а підписаний текст присяги долучається до особової справи державного службовця. 

5.3.18. Особа, яка вперше займає посаду державної служби, набуває статусу державного службовця з дня складення Присяги державного службовця.

5.3.19. При призначенні особи на посаду державної служби вперше їй встановлюється випробування строком від одного до шести місяців.                              

5.3.20. Роботодавець має право звільнити державного службовця з посади до закінчення строку випробування у разі встановлення невідповідності державного службовця займаній посаді.

5.3.21. Стосовно осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців, проводиться перевірка, передбачена Законом України «Про очищення влади».

5.3.22. Просування державного службовця по службі в суді здійснюється з урахуванням професійної компетентності шляхом зайняття вищої посади за результатами конкурсу.

5.3.23. Під час укладення трудового договору громадяни зобов’язані подати особі, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом:

1) заяву про призначення;

2) паспорт;

3) трудову книжку, оформлену в установленому порядку;

4) власноруч заповнену особову картку;

5) дві фотокартки розміром 4х6 см;

6) документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію);

7) копію довідки реєстраційного номера облікової картки платника податків;

8) військовий квиток та його копію (для військовослужбовців або військовозобов’язаних).

9)  заповнену в електронній формі особову картку;

10) диплом або інший документ, що засвідчує необхідну освіту чи професійну підготовку (при прийомі на посаду, яка потребує спеціальних знань);

11) документи про присудження наукового ступеня, присвоєння вченого звання, підвищення кваліфікації;

12) декларацію про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за минулий рік (для державних службовців) за формою, передбаченою Законом України «Про запобігання корупції»;

13) довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності);

14) направлення на роботу (для магістрів державного управління і випускників вищих навчальних закладів) у разі, якщо таке направлення видавалось;

15) заяву про проведення перевірки, передбаченої Законом України «Про очищення влади);

16) інші документи (за бажанням);

17) підтвердження рівня вільного володіння державною мовою.

5.3.24. Прийняття на роботу без подання зазначених документів не допускається.

5.3.25. Державні службовці реалізують своє право на працю шляхом укладення трудового договору в спосіб та в порядку, встановленому чинним законодавством України.

5.3.26. Державний службовець не може бути допущений до роботи без укладення трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення територіального управління Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

5.3.27. Особі, запрошеній на роботу в порядку переведення з іншої установи, організації, не може бути відмовлено в укладенні трудового договору.

5.3.28. При укладенні трудового договору може бути обумовлене угодою сторін випробування з метою перевірки відповідності державного службовця роботі, яку йому доручається виконувати. Умова про випробування зазначається в наказі про прийняття на роботу.

5.3.29. Випробування встановлюється згідно із законодавством (для державних службовців строком до шести місяців).

5.3.30. Якщо державний службовець в період випробування був відсутній на роботі у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю або з інших поважних причин, строк випробування може бути продовжено на відповідну кількість днів, протягом скількох він був відсутній наказом роботодавця.

5.3.31. Якщо після закінчення строку випробування державний службовець продовжує працювати, то він вважається таким, який витримав випробування, і трудовий договір з ним може бути розірвано лише на загальних підставах.

5.3.32. Під час прийняття державного службовця на роботу або в разі переведення його у встановленому порядку на іншу роботу особа, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом зобов’язана:

1)  ознайомити державного службовця з його посадовою інструкцією  під розписку та надати йому копію вказаної інструкції;

2)  роз’яснити державному службовцю його права і обов’язки, істотні умови праці та умови оплати праці;

3) ознайомити його з цим договором, з Правилами поведінки працівника суду (для працівників апарату суду), з обмеженнями, які передбачені для державних службовців відповідно до Законів України «Про державну службу», «Про запобігання корупції»;

4) визначити державному службовцю робоче місце, забезпечити його необхідними для роботи засобами;

5) проінструктувати державного службовця щодо техніки безпеки, протипожежної охорони та інших правил з охорони праці.

5.3.33. Переведення державного службовця на іншу посаду здійснюється згідно із законодавством.

5.3.34. Державним службовцям, що стають на роботу вперше, трудова книжка  оформлюється не пізніше тижневого строку після прийняття на роботу. Ведення трудових книжок здійснюється особою, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом, згідно з Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників.

5.3.35.Трудові книжки державних службовців зберігаються як документи суворої звітності, а відповідальність за організацію ведення обліку і їх видачу покладається на особу, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом.

5.3.36. Припинення трудового договору може мати місце лише на підставах, передбачених чинним законодавством.

5.3.37. Державні службовці мають право розірвати трудовий договір, укладений на невизначений строк, попередивши про це роботодавця письмово за два тижні. У разі, коли заява державного службовця про звільнення з роботи за власним бажанням зумовлена неможливістю продовжувати роботу через причини, передбачені частиною першою статті 38 Кодексу законів про працю України, роботодавець повинен розірвати трудовий договір у строк, про який просить державний службовець.

5.3.38. За домовленістю між державним службовцем і роботодавцем трудовий договір може бути розірваний і до закінчення строку попередження про звільнення.

5.3.39. Крім загальних підстав, передбачених Кодексом законів про працю України, державна служба припиняється згідно з положеннями Закону України «Про державну службу».

5.3.40. Припинення трудового договору державних службовців оформляються наказом роботодавця.

5.3.41. Особа, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом, при звільненні державного службовця повинна забезпечити передачу цим працівником всіх службових документів та матеріальних цінностей іншій особі відповідним актом.

5.3.42. У день звільнення особа, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом, зобов’язана видати державному службовцю його трудову книжку із занесеним до неї записом про звільнення та провести з ним повний розрахунок. Записи про причини звільнення у трудову книжку повинні заноситись відповідно до наказу та точно відповідати формулюванню чинного законодавства і з обов’язковим посиланням на відповідну норму закону. Днем звільнення вважається останній день роботи.

5.3.43. Тимчасово, на період дії карантину, установленного Кабінетом Міністрів України, з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, зупинена дія положень Закону України «Про державну службу» в частині проведення конкурсів на посади державної служби за їх результатами.

5.3.44. Добір і призначення осіб на вакантні посади державної служби здійснюється відповідно до Порядку призначення на посади державної служби на період дії карантину, установленого з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2,  затвердженого постановою Кабінету Міністрів України.

5.3.45. Добір осіб за такою процедурою здійснюється за результатами проведення співбесід уповноваженою особою та кандидатами, які виявили бажання і відповідатимуть загальним вимогам до осіб, які претендують на посади державної служби.

.3.46. Інформація про добір у такий спосіб оприлюднюється на Єдиному порталі вакансій державної служби на вебсайті суду.

5.3.47. Роботодавець розглядає подання уповноваженої особи, та приймає рішення про призначення особи на посаду державної служби, шляхом укладання контракту про проходження державної служби на період дії карантину.

5.3.48. Строк дії контракту встановлюється на період дії карантину та до дня визначення роботодавцем переможця за результатами конкурсного відбору відповідно до законодавства. Граничний строк перебування державного службовця на зазначеній посаді державної служби становить не більше двох місяців після відміни карантину, установленного Кабінетом Міністрів України. Особа, призначена відповідно до порядку, набуває статусу державного службовця і складає Присягу відповідно до законодавства про державну службу.

 

5.4. Призначення на посаду працівників патронатної служби та їх звільнення

5.4.1. Прийняття на посади та звільнення з посад працівників патронатної служби здійснюється відповідно до вимог трудового законодавства.

5.4.2. До посад патронатної служби належать посади помічника голови суду та помічників суддів.

5.4.3. Помічник голови суду та помічники суддів призначаються на посаду на строк повноважень судді та не довше ніж на період перебування судді у штаті суду.

5.4.4. Судді самостійно здійснюють добір помічників. Помічник голови суду та помічники суддів призначаються на посаду та звільняються з посади роботодавцем за поданням судді.

5.4.5. Працівники патронатної служби реалізують своє право на працю шляхом укладення строкового трудового договору в спосіб та в порядку, встановленому чинним законодавством України.

5.4.6. Працівник патронатної служби не може бути допущений до роботи без укладення строкового трудового договору, оформленого наказом чи розпорядженням роботодавця, та повідомлення територіального управління Державної судової адміністрації України в Івано-Франківській області про прийняття працівника на роботу в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

5.4.7. Під час прийняття працівника патронатної служби на роботу, особа, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом, зобов’язана:

1)  ознайомити працівника патронатної служби з його посадовою інструкцією  під розписку та надати йому копію вказаної Інструкції;

2)  роз’яснити працівнику патронатної служби його права і обов’язки, істотні умови праці та умови оплати праці;

3) ознайомити його з цим договором, з Правилами поведінки працівника суду (для працівників апарату суду), з обмеженнями, які передбачені згідно вимог Закону України «Про запобігання корупції»;

4) визначити працівнику патронатної служби робоче місце, забезпечити його необхідними для роботи засобами;

5) проінструктувати працівника патронатної служби щодо техніки безпеки, протипожежної охорони та інших правил з охорони праці.

5.4.8. Працівникам патронатної служби, що стають на роботу вперше, трудова книжка  оформлюється не пізніше тижневого строку після прийняття на роботу. Ведення трудових книжок здійснюється особою, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом, згідно з Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників.

5.4.9.Трудові книжки працівників патронатної служби зберігаються як документи суворої звітності, а відповідальність за організацію ведення обліку і їх видачу покладається на особу, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом.

5.4.10. Трудові відносини помічника голови суду та помічника судді припиняються в день припинення повноважень судді.

5.4.11. Помічник голови суду та помічник судді можуть бути достроково звільнені з посади за ініціативою роботодавця.

5.4.12. За домовленістю між працівником патронатної служби і роботодавцем трудовий договір може бути розірваний і до закінчення строку попередження про звільнення.

5.4.13. Припинення трудового договору працівників патронатної служби оформляються наказом роботодавця.

5.4.14. Особа, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом, при звільненні працівника патронатної служби повинна забезпечити передачу цим працівником всіх службових документів та матеріальних цінностей іншій особі відповідним актом.

5.3.15. У день звільнення особа, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом, зобов’язана видати працівнику патронатної служби його трудову книжку із занесеним до неї записом про звільнення та провести з ним повний розрахунок. Записи про причини звільнення у трудову книжку повинні заноситись відповідно до наказу та точно відповідати формулюванню чинного законодавства і з обов’язковим посиланням на відповідну норму закону. Днем звільнення вважається останній день роботи.

 

5.5. Призначення на посаду обслуговуючого персоналу та звільнення з посади

5.5.1. Прийняття на посаду працівників обслуговуючого персоналу (прибиральника службових приміщень) здійснюється шляхом укладання трудового договору в установленому законом порядку.

5.5.2. Припинення трудового договору з прибиральником службових приміщень оформляються наказом роботодавця.

 

Розділ VI. Оплата праці

 

6.1. Суддівська винагорода

6.1.1. Суддівська винагорода виплачується судді з дня зарахування його до штату суду та складається з посадового окладу та доплат за:

1) вислугу років;

2) перебування на адміністративній посаді в суді;

3) науковий ступінь;

4) роботу, що передбачає доступ до державної таємниці.

6.1.2. Базовий розмір посадового окладу судді суду становить 30 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, розмір якого встановлено на 1 січня календарного року.

6.1.3. Суддям виплачується щомісячна доплата за вислугу років у розмірі: за наявності стажу роботи більше 3 років – 15 відсотків, більше 5 років – 20 відсотків, більше 10 років – 30 відсотків, більше 15 років – 40 відсотків, більше 20 років – 50 відсотків, більше 25 років – 60 відсотків, більше 30 років – 70 відсотків, більше 35 років – 80 відсотків посадового окладу.

6.1.4. Судді, який обіймає посаду голови суду виплачується щомісячна доплата в розмірі 10 відсотків посадового окладу судді суду.

6.1.5. Виплата заробітної плати суддям здійснюється 15 числа та в останній день кожного місяця, не рідше двох разів на місяць (за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів).

6.1.6. Якщо день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, заробітна плата виплачується напередодні. Заробітна плата суддям за весь час щорічної відпустки, у тому числі і часткової, виплачується не пізніше ніж за три календарні дні до початку відпустки за умови своєчасного (за 14 календарних днів до початку відпустки) подання особі, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом, заяви про відпустку (за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів).

6.1.7. Суддям виплачується допомога на оздоровлення в розмірі посадового окладу при наданні щорічної оплачуваної відпустки.

6.1.8. Скорочення бюджетних асигнувань не може бути підставою для зменшення посадових окладів, надбавок до них та фінансування інших передбачених законодавством гарантій, пільг і компенсацій.

6.1.9. При виплаті заробітної плати повідомляється суддів про загальну суму заробітної плати з розшифровкою за видами виплат, про розміри і підстави утримань із заробітної плати та про суму заробітної плати, що належить до виплати (надаються розрахункові листи).

 

6.2. Заробітна плата державних службовців

6.2.1. Заробітна плата працівників суду, які займають посади державної служби, складається з:

1) посадового окладу;

2) надбавки за вислугу років;

3) надбавки за ранг державного службовця;

6) премії (у разі встановлення).

6.2.2. За результатами роботи та щорічного оцінювання службової діяльності державним службовцям за рішеням роботодавця можуть встановлюватися премії:

1) премія за результатами щорічного оцінювання службової діяльності;

2) місячна або квартальна премія відповідно до особистого внеску державного службовця в загальний результат роботи державного органу;

3) місячна або квартальна премія за належне виконання умов контракту про проходження державної служби (у разі укладення).

6.2.3. Загальний розмір премій, які може отримати державний службовець за рік, не може перевищувати 30 відсотків фонду його посадового окладу за рік.

6.2.4. Посадові оклади працівників суду, які займають посади державної служби, встановлюються відповідно до схеми посадових окладів із визначенням коефіцієнтів для державних службовців судів, органів та установ системи правосуддя з урахуванням категорій, підкатегорій та рівнів державних органів, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України.

6.2.5. Працівникам державної служби встановлюється надбавка за вислугу років на рівні 3 відсотків посадового окладу державного службовця за кожний календарний рік стажу державної служби, але не більше 50 відсотків посадового окладу, та надбавка за ранг.

6.2.6. Виплата за додаткове навантаження у зв’язку з виконанням обов’язків тимчасово відсутнього працівника встановлюється за рішенням роботодавця у розмірі 50 відсотків посадового окладу тимчасово відсутнього працівника.

6.2.7. Виплату заробітної плати державним службовцям здійснюється 15 числа та в останній день кожного місяця, не рідше двох разів на місяць (за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів).

6.2.8. Якщо день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, заробітна плата виплачується напередодні. Заробітна плата державним службовцям за весь час щорічної відпустки, у тому числі і часткової, виплачується не пізніше ніж за три календарні дні до початку відпустки за умови своєчасного (за 14 календарних днів до початку відпустки) подання особі, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом, заяви про відпустку (за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів).

6.2.9. Преміювання державних службовців здійснюється згідно з Положенням про преміювання, відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи в межах фонду преміювання та економії фонду оплати праці (за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів).

6.2.10. Державним службовцям виплачується грошова допомога при наданні щорічної відпустки, та матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань у розмірах, визначених законодавством, в межах затверджених асигнувань на оплату праці (за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів).

6.2.11. Скорочення бюджетних асигнувань не може бути підставою для зменшення посадових окладів, надбавок до них та фінансування інших передбачених законодавством гарантій, пільг і компенсацій.

6.2.12. При виплаті заробітної плати повідомляється працівників про загальну суму заробітної плати з розшифровкою за видами виплат, про розміри і підстави утримань із заробітної плати та про суму заробітної плати, що належить до виплати (надаються розрахункові листи).

 

6.3. Заробітна плата працівників патронатної служби

6.3.1. Посадові оклади працівників патронатної служби визначаються за схемами посадових окладів (у коефіцієнтах), визначених Постановою Кабінету Міністрів України.

6.3.2. Помічнику голови суду та помічникам суддів виплачується:

надбавка у відсотках до посадового окладу за вислугу років у державних органах у таких розмірах: понад 3 роки – 10 відсотків, понад 5 років – 15, понад 10 років – 20, понад 15 років – 25, понад 20 років – 30, понад 25 років – 40 відсотків посадового окладу.

6.3.3. При цьому до стажу для встановлення надбавки за вислугу років включаються раніше набутий стаж державної служби, в тому числі з урахуванням періодів роботи, передбачених частиною другою статті 46 Закону України «Про державну службу».

6.3.4. Працівникам патронатної служби, у яких протягом календарного місяця виникло право на підвищення надбавки за вислугу років, розмір надбавки змінюється з дня набуття права на підвищення;

6.3.5. Працівникам патронатної служби матеріальна допомога для оздоровлення під час надання щорічної відпустки виплачується у розмірі, що не перевищує середньомісячної заробітної плати працівника патронатної служби.

6.3.6. Виплату заробітної плати працівникам патронатної служби здійснюється 15 числа та в останній день кожного місяця, не рідше двох разів на місяць (за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів).

6.3.7. Якщо день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, заробітна плата виплачується напередодні. Заробітна плата працівникам патронатної служби за весь час щорічної відпустки, у тому числі і часткової, виплачується не пізніше ніж за три календарні дні до початку відпустки за умови своєчасного (за 14 календарних днів до початку відпустки) подання особі, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом, заяви про відпустку (за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів).

6.3.8. Преміювання працівників патронатної служби здійснюється згідно з Положенням про преміювання відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи в межах фонду преміювання та економії фонду оплати праці (за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів).

6.3.9. Працівникам патронатної служби виплачується матеріальна допомога для оздоровлення при наданні щорічної відпустки та матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань у розмірах, визначених законодавством, в межах затверджених асигнувань на оплату праці (за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів).

6.3.10. Скорочення бюджетних асигнувань не може бути підставою для зменшення посадових окладів, надбавок до них та фінансування інших передбачених законодавством гарантій, пільг і компенсацій.

6.3.11. При виплаті заробітної плати повідомляється працівників патронатної служби про загальну суму заробітної плати з розшифровкою за видами виплат, про розміри і підстави утримань із заробітної плати та про суму заробітної плати, що належить до виплати (надаються розрахункові листи).

 

 

6.4. Заробітна плата обслуговуючого персоналу

6.4.1. Заробітна плата обслуговуючого персоналу встановлюється відповідно до схеми посадових окладів робітників, затверджених Наказом Міністерства праці України.

6.4.2. Обслуговуючому персоналу, за рішеням керівника апарату суду, в межах установлених фондів оплати праці, може надаватися матеріальна допомога у розмірі середньомісячного заробітку.

6.4.3. Виплату заробітної плати обслуговуючому персоналу здійснюється 15 числа та в останній день кожного місяця, не рідше двох разів на місяць (за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів).

6.4.4. Якщо день виплати заробітної плати збігається з вихідним, святковим або неробочим днем, заробітна плата виплачується напередодні. Заробітна плата обслуговуючому персоналу за весь час щорічної відпустки, у тому числі і часткової, виплачується не пізніше ніж за три календарні дні до початку відпустки за умови своєчасного (за 14 календарних днів до початку відпустки) подання особі, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом, заяви про відпустку (за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів).

6.4.5. Преміювання обслуговуючого персоналу здійснюється згідно з Положенням про преміювання, відповідно до їх особистого внеску в загальні результати роботи в межах фонду преміювання та економії фонду оплати праці (за умови належного фінансування Тлумацького районного суду Івано-Франківської області головним розпорядником бюджетних коштів).

6.4.6. Скорочення бюджетних асигнувань не може бути підставою для зменшення посадових окладів, надбавок до них та фінансування інших передбачених законодавством гарантій, пільг і компенсацій.

6.4.7. При виплаті заробітної плати повідомляється обслуговуючий персонал про загальну суму заробітної плати з розшифровкою за видами виплат, про розміри і підстави утримань із заробітної плати та про суму заробітної плати, що належить до виплати (надаються розрахункові листи).

 

 

Розділ VII. Заохочення за трудові досягнення та успіхи у роботі

 

  1. За бездоганну та ефективну службу, за особливі заслуги до працівників суду застосовують такі види заохочень:

1) оголошення подяки;

2) нагородження грамотою, почесною грамотою, іншими відомчими відзнаками суду, органів суддівського самоврядування, іншими державними органами;

3) дострокове присвоєння рангу в порядку, визначеному Законом для державних службовців;

4) представлення до нагородження урядовими відзнаками та відзначення урядовою нагородою (вітальний лист, подяка, почесна грамота);

5) представлення до відзначення державними нагородами.

  1. Висунення кандидатур для відзначення (нагородження) заохочувальними відзнаками здійснюється за рішенням зборів трудового колективу.
  2. Подання про відзначення (нагородження) заохочувальними відзнаками вноситься на ім’я голови суду за погодженням із особою, на яку покладено обов’язки служби управління персоналом:

1) керівником апарату – відносно працівників апарату суду;

2) суддями – відносно помічників суддів.

  1. Заохочення не застосовуються до державного службовця протягом строку застосування до нього дисциплінарного стягнення.
  2. В особовій справі та трудовій книжці особи, відзначеної (нагородженої) заохочувальною відзнакою, робляться відповідні записи із зазначенням дати і номера наказу.

 

Розділ VIІI. Відповідальність за порушення трудової дисципліни

 

8.1. Дисциплінарне провадження щодо судді

  1. Заходи дисциплінарного впливу щодо суддів застосовуються згідно із Законом України «Про судоустрій і статус суддів».

 

8.2. Відповідальність за порушення трудової дисципліни працівників апарату суду

8.2.1. Підставою для притягнення працівників апарату суду до дисциплінарної відповідальності є вчинення ними дисциплінарного проступку, тобто протиправної винної дії або бездіяльності чи прийняття рішення, що полягає у невиконанні або неналежному виконанні своїх посадових обов’язків та інших вимог, за які до них може бути застосоване дисциплінарне стягнення.

8.2.2. Дисциплінарними проступками є:

1) порушення Присяги державного службовця;

2) порушення правил етичної поведінки;

3) вияв неповаги до Держави, Державних символів України, Українського народу;

4) дії, що шкодять авторитету суду;

5) невиконання або неналежне виконання посадових обов’язків, актів органів державної влади, наказів (розпоряджень) та доручень керівництва, прийнятих у межах їхніх повноважень;

6) недотримання правил внутрішнього службового розпорядку;

7) перевищення службових повноважень, якщо воно не містить складу кримінального або адміністративного правопорушення;

8) невиконання вимог щодо політичної неупередженості державного службовця;

9) використання повноважень в особистих (приватних) інтересах або в неправомірних особистих інтересах інших осіб;

10) подання під час вступу на державну службу недостовірної інформації про обставини, що перешкоджають реалізації права на державну службу, а також неподання необхідної інформації про такі обставини, що виникли під час проходження служби;

11) неповідомлення керівнику державної служби про виникнення відносин прямої підпорядкованості між працівниками апарату суду та близькими особами у 15-денний строк з дня їх виникнення;

12) прогул (у тому числі відсутність на службі більше трьох годин протягом робочого дня) без поважних причин;

13) поява на службі в нетверезому стані, у стані наркотичного або токсичного сп’яніння;

14) прийняття працівником апарату суду необґрунтованого рішення, що спричинило порушення цілісності державного або комунального майна, незаконне їх використання або інше заподіяння шкоди державному чи комунальному майну, якщо такі дії не містять складу кримінального або адміністративного правопорушення;

15) прийняття працівником апарату суду рішення, що суперечить закону або висновкам щодо застосування відповідної норми права, викладеним у постановах Верховного Суду, щодо якого судом винесено окрему ухвалу.

8.2.3. Працівник апарату суду не може бути притягнутий до дисциплінарної відповідальності, якщо минуло шість місяців з дня, коли керівник апарату суду дізнався або мав дізнатися про вчинення дисциплінарного проступку, не враховуючи час тимчасової непрацездатності працівника апарату суду чи перебування його у відпустці, або якщо минув один рік після його вчинення або постановлення відповідної окремої ухвали суду.

8.2.4. До працівників апарату суду застосовується один із таких видів дисциплінарного стягнення:

1) зауваження;

2) догана;

3) попередження про неповну службову відповідність;

4) звільнення з посади.

8.2.5. Звільнення як дисциплінарне стягнення, може бути застосоване відповідно до пунктів 3, 4, 7, 8 статті 40 Кодексу законів про працю України.

8.2.6. Дисциплінарні стягнення до працівників апарату суду застосовуються роботодавцем та оформляються наказом, який оголошується працівникові апарату суду під розписку.

8.2.7. Для здійснення дисциплінарного провадження з метою визначення ступеня вини, характеру і тяжкості вчиненого дисциплінарного проступку утворюється дисциплінарна комісія з розгляду дисциплінарних справ

8.2.8. Дисциплінарну комісію стосовно державних службовців утворює керівник апарату суду.

8.2.9. Дисциплінарна комісія діє у складі не менше трьох членів.

8.2.10. Результатом розгляду дисциплінарної справи є пропозиція дисциплінарної комісії або подання дисциплінарної комісії, які мають рекомендаційний характер для керівника апарату суду.

8.2.11. керівник апарату суду протягом 10 календарних днів зобов’язаний прийняти рішення на підставі пропозиції дисциплінарної комісії або подання дисциплінарної комісії або надати вмотивовану відмову протягом цього строку.

8.2.12. З метою збору інформації про обставини, які стали підставою для порушення дисциплінарного провадження, для визначення дисциплінарною комісією ступеня вини, характеру і тяжкості цього дисциплінарного проступку, дисциплінарною комісією формується дисциплінарна справа.

8.2.13. До застосування дисциплінарного стягнення керівник апарату або уповноважений ним представник повинен отримати від порушника трудової дисципліни письмове пояснення. У разі відмови працівника апарату суду дати письмові пояснення складається відповідний акт. Відмова працівника апарату суду дати таке пояснення не може бути перешкодою для застосування стягнення.

8.2.14. Дисциплінарне стягнення має відповідати ступеню тяжкості вчиненого проступку та вини. Під час визначення виду стягнення необхідно враховувати характер проступку, обставини, за яких він був вчинений, обставини, що пом’якшують чи обтяжують відповідальність, результати оцінювання службової діяльності працівника апарату суду, наявність заохочень, стягнень та його ставлення до служби.

8.2.15. Дисциплінарне стягнення може бути накладено тільки у разі встановлення факту вчинення дисциплінарного проступку та вини працівника апарату суду. Вчинення працівником апарату суду діянь у стані крайньої потреби або необхідної оборони виключають можливість застосування дисциплінарного стягнення.

8.2.16. За кожне порушення службової дисципліни накладається лише одне дисциплінарне стягнення.

8.2.17. Дисциплінарне стягнення не може бути застосовано під час відсутності державного службовця на службі у зв’язку з тимчасовою непрацездатністю, під час перебування його у відпустці або у відрядженні.

8.2.18. Дисциплінарне стягнення до працівника апарату суду застосовується не пізніше шести місяців з дня виявлення дисциплінарного проступку, без урахування часу тимчасової непрацездатності або перебування у відпустці, а також не застосовується, якщо минув один рік після його вчинення.

8.2.19. Працівник апарату суду має право на ознайомлення з матеріалами дисциплінарної справи та на оскарження застосованого до нього дисциплінарного стягнення у визначеному законом порядку.

8.2.20. Працівник апарату суду може користуватися правовою допомогою адвоката або іншого уповноваженого ним представника.

8.2.21. Працівник апарату суду має право на ознайомлення з усіма матеріалами дисциплінарної справи перед прийняттям рішення про накладення на нього дисциплінарного стягнення.

8.2.22. За результатами ознайомлення працівник апарату суду має право вносити зауваження до висновку, клопотання про вжиття додаткових заходів для встановлення обставин, які мають значення для справи, надавати додаткові пояснення та додаткові документи і матеріали, що стосуються зазначених обставин, які долучаються до справи.

8.2.23. Рішення про накладення дисциплінарного стягнення може бути оскаржено працівником апарату суду.

8.2.24. Скарга подається протягом 10 календарних днів після одержання працівником апарату суду копії наказу (розпорядження) про накладення дисциплінарного стягнення.

8.2.25. Якщо протягом року з дня накладання дисциплінарного стягнення працівника апарату суду не було піддано новому дисциплінарному стягненню, то він вважається таким, що не мав дисциплінарного стягнення.

8.2.26. Якщо працівник апарату суду не допустив нового порушення трудової дисципліни і до того ж проявив себе сумлінним працівником, то стягнення може бути зняте до закінчення одного року, протягом якого воно було накладено, але не пізніше ніж через шість місяців з дня накладання дисциплінарного стягнення.

8.2.27. Заохочення до працівника апарату суду не застосовуються протягом місяця накладення такого стягнення.

 

Розділ IX. Встановлення гарантій, компенсацій та пільг

 

  1. Працівникам суду надаються гарантії, компенсації і пільги при службових відрядженнях, і в інших випадках, передбачених чинним законодавством.
  2. Судді забезпечуються мантіями та суддівськими знаками, опис та зразки яких затверджуються Кабінетом Міністрів України.

 

РОЗДІЛ X. Охорона праці та здоров’я

 

10.1. Зобов’язання керівництва суду:

10.1.1. Створити на кожному робочому місці здорові і безпечні умови праці відповідно до нормативних актів.

10.1.2. Проводити навчання і інструктажі з охорони праці усіх працюючих.

10.1.3. Забезпечити використання працівником суду права відмовитися від дорученої роботи, якщо створилася виробнича ситуація, небезпечна для його життя чи здоров’я.

10.1.4. Розробляти та виконувати заходи щодо підготовки суду до роботи в зимовий період.

10.1.5. Забезпечити своєчасне проведення розслідувань та обліку нещасних випадків, які трапилися при виконанні службових обов’язків.

10.1.6. Не допускати до роботи новоприйнятих працівників або переведених, в тому числі тимчасово, без попереднього інструктажу з охорони праці і пожежної безпеки безпосередньо на робочому місці.

10.1.7. Інформувати працівника суду під час укладання трудового договору під розписку про умови праці та наявність на робочому місці, де він буде працювати, небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, можливі наслідки їх впливу на здоров’я та про права працівника суду на пільги і компенсації за роботу в таких умовах.

10.1.8. Не допускати до роботи працівників суду, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань охорони праці.

10.1.9. Згідно із Законом України «Про охорону праці» визначати осіб відповідальних за охорону праці.

10.1.10. Забезпечити виконання комплексних заходів щодо дотримання нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійних захворювань і аварій.

 

10.2. Працівник суду має право:

10.2.1. відмовитись від виконання дорученої роботи, якщо на його робочому місці створилася виробнича ситуація, небезпечна для його життя чи здоров’я, або для оточуючих його людей, чи для виробничого або навколишнього середовища. Про свою відмову він зобов’язаний негайно сповістити керівництво суду;

10.2.2. розірвати трудовий договір за власним бажанням (за згодою роботодавця), якщо не виконується законодавство про охорону праці, не дотримуються умови колективного договору з цих питань.

 

10.3. Працівник суду зобов’язується:

10.3.1. піклуватись про особисту безпеку і здоров’я, а також безпеку і здоров’я оточуючих людей у процесі виконання будь-яких робіт або під час перебування на території  суду;

10.3.4. знати і виконувати вимоги нормативно-правових актів з охорони праці;

10.3.3. проходити у встановленому законодавством і нормативними актами порядку періодичні медичні огляди.

 

10.4. Представник колективу зобов’язується:

10.4.1. здійснювати контроль за дотриманням керівництвом суду законодавства про охорону праці, створенням безпечних умов праці, належних виробничих та санітарно-побутових умов;

10.4.2. у разі загрози життю або здоров’ю працівників суду вимагати від керівництва суду негайного припинення робіт на робочих місцях на час, необхідний для усунення загрози життю або здоров’ю працівників;

10.4.3. брати участь у розробці комплексних заходів з питань охорони праці, опрацюванні та прийнятті локальних нормативних актів про охорону праці, оцінюванні умов праці на робочих місцях;

10.4.4. брати участь у визначенні напрямів використання коштів фонду охорони праці, розслідуванні нещасних випадків, аварій в суді, а також у визначенні розміру виплат для відшкодування шкоди потерпілим при нещасних випадках і надавати, при необхідності, свої висновки;

10.4.5. періодично спільно з керівництвом суду розглядати на зборах трудового колективу питання стану охорони праці, обговорювати випадки порушення правил техніки безпеки.

 

РОЗДІЛ XI Соціальний захист

 

  1. Зобов’язання керівництва суду:
  2. аналізувати причини тимчасової непрацездатності працівників.
  3. направляти працівників суду на навчання та підвищення кваліфікації в межах передбачених кошторисом суду коштів на вказані заходи (за умови належного фінансування суду розпорядником бюджетних коштів).

 

Розділ XII.  Заключні положення

 

  1. Колективний договір укладений на 2021-2024 роки і діє до укладення нового договору. Договір набуває чинності з дня його підписання представниками сторін за умови його ухвалення загальними зборами трудового колективу (ст. 9 Закону України «Про колективні договори і угоди»).
  2. Роботодавець та представник колективу самостійно визначають механізм здійснення контролю за виконанням положень і норм цього колективного договору.
  3. При виявленні порушень виконання договору зацікавлена в їх усуненні сторона письмово інформує іншу сторону про порушення. У тижневий термін проводяться консультації і приймається узгоджене сторонами рішення.
  4. Контроль за виконанням договору може здійснювати кожним членом трудового колективу, через представника колективу.
  5. Щорічно уповноважений представник від роботодавця та представник колективу повинні звітувати про підсумки виконання колективного договору на зборах трудового колективу. Із звітом виступають представники, що підписали колективний договір.
  6. Кожна із сторін безпосередньо несе відповідальність за виконання взятих зобов’язань.
  7. У разі порушення чи невиконання зобов’язань з вини однієї зі сторін, вона несе відповідальність згідно із законодавством України.
  8. Колективний договір укладено в трьох примірниках, що мають однакову юридичну силу (один примірник знаходиться в роботодавця, другий – в представника колективу, третій – у органу повідомної реєстрації).
  9. За три місяці до закінчення дії даного колективного договору сторони здійснюють переговори для підписання нового колективного договору.
  10. За дорученням сторін і на підставі затвердження колективного договору зборами трудового колективу (протокол загальних зборів трудового колективу (працівників апарату) Тлумацького суду Івано-Франківської області № 1) колективний договір підписали:

 

Від керівництва суду

В.о. керівника апарату

Тлумацького районного суду

Івано-Франківської області                        підпис:                                   Оксана РИНДИЧ

23 лютого 2021 року

 

Від трудового колективу

Консультант

Тлумацького районного суду

Івано-Франківської області                                                            Світлана КРУХОВСЬКА

23 лютого 2021 року                          підпис:

 

Повідомна реєстрація

колективного договору

в управлінні соціального захисту населення

Тлумацької районної державної адміністрації

Івано-Франківської області

23 лютого 2021 року